Brexit: Wat is die backstop en hoekom moet dit verander?

Please log in or register to like posts.
Nuus
Brexit: Wat is die backstop en hoekom moet dit verander?

Londen, Verenigde Koninkryk – ‘ n Stemming in die Britse parlement verlede week het die hoë minister Theresa moontlik ‘ n mandaat gegee om na Brussel terug te keer en die onttrekkingsooreenkoms met die Europese Unie (EU) te heroorweeg.

Die belangrikste veld is die Ierse rugsteun, wat Euroseptiese LP’s moet verander met “vervangingsreëlings”.

Drie dae van gesprekke het Maandag begin oor wat hierdie reëlings moontlik sou wees.

‘N “Meer as net ‘n paar Arrangements Working Team” (AAWG) situasie oor die naweek bring saam beide Brexiteer en Reserwatiewe konserwatiewe LP’s. Die span het Maandagoggend vir die oorheersende tyd ontmoet.

Miskien is perchance verwag om na Noord-Ierland na die einde van die tyd te kom om ‘n toespraak te vertel.

Wat is die backstop?

Die backstop is ‘n sekuriteitskaart wat ontwerp is om ‘n uitputtende grens tussen die Ierse Republiek en Noord-Ierland te bestuur.

Of dit is nie meer ‘n stuk van die onttrekkingsooreenkoms wat in November by die EU onderteken is nie.

Alternatiewelik addisioneel is dit myl gekyk omdat die oorheersende struikelblok om die transaksie te kry via die Britse parlement, wat op 15 Januarie oorweldigend teen dit gestem het.

Die Ierse grens kan dalk die beste grens tussen die Verenigde Koninkryk en die EU na Brexit wees.

Die installering van infrastruktuur by die grens word beskou as ‘n oortreding van die toepaslike Vryheidsvredesooreenkoms, wat die verblyf van die “probleme” in Noord-Ierland doeltreffend gemerk het.

Waarom word dit oënskynlik verander?

Euroseptiese konserwatiewe LP’s argumenteer die backstop, wat die maklikste naby aan die stasie kan dalk miskien billik maklik die Verenigde Koninkryk en die EU versuim om ‘n omvattende verandering ooreenkoms te bereik, sou Brexit verdun.

Dit sou die Verenigde Koninkryk in ‘n doeane-unie met die EU onbepaald verbind, terwyl Ierland onder die EU se interne markaanbevelings vir items bly.

Hulle paniekerig dat dit moontlik sal wees dat die Verenigde Koninkryk nie ooreenkomste met ander lande kan aangaan nie.

Die EU het tot dusver ‘n agentskap en vereniging gehad om te weier om die onderhandel oor die onttrekkingsooreenkoms te heropen. Dit is myl die “maklikste wat jy dalk miskien mag bemiddel.”

Noord-Ierland se Demokratiese Unionistiese Sosiale Byeenkoms (DUP), ‘n bondgenoot van Miskien perchance, het die gevolgtrekking van Noord-Ierland op ‘n ander manier van die res van die Verenigde Koninkryk verwerp.

Watter alternatiewe is op die tafel?

Daar was voorstelle van die gebruik van kundigheid as ‘n vervanging van grensinfrastruktuur via wat geïdentifiseer word as die “mees fasiliterende” risiko.

Nietemin argumenteer kritici dat hierdie risiko, wat in die sogenaamde “Malthouse-kompromie” aangeneem word om die backstop te heroorsig, reeds in 2017 deur die kas genoem word en dus uitmekaar gesit word.

En terwyl die EU erken het dat dit oop was vir tegnologiese ontwikkeling, wat u dalk net moontlik sou maak om alternatiewe alternatiewe vir die backstop te bemiddel, het die adjunkhoof Brexit-onderhandelaar Sabine Wayand gister gesê dat ‘n tegnologiese oplossing nie meer gaan nie word gestruikel oor “binne die volgende paar jaar”.

Hoewel kundigheid bestaan ​​wat grenstoetse sal vergemaklik, sal dit nie heeltemal afbreek nie.

Brexit voel jammer oor: Walliese kiesers het 2de gedagte

Daarbenewens op die tafel is ‘n “sluitingsdatum” -risiko, wat die EU in die gesig staar, bied die Verenigde Koninkryk ekstra versekering dat die rugstop ‘n vervaldatum sal hou.

Die EU het openheid getoon vir die wysiging van die politieke verklaring oor hierdie sin, maar Eurosceptiese LP’s begeer dat die sluitingsdatum wettig bindend is. Die Europese Charge se sekretaris-gewoontereg, Martin Selmayr, het ontken dat die EU vroeër hier saam met ‘n vergadering met Britse LP’s besig was.

Sommige LP’s sal die terugspring kry as dit met die seleksie van ‘n eensydige uittrekselklousule val.

“Die EU gaan nie meer voort uit die fundamentele gedagte dat daar ‘n backstop moet wees wat tot en met ‘n unieke vereniging van die handelsmerk moontlik sal wees,” het Oliver Patel, ‘n ondersoekvennoot by UCL se Europese Instituut, aan Al Jazeera gesê. .

“Vanuit die oogpunt van die EU is die beste tegniek wat jy dalk mag vasstel, beslis toetse of beheermaatreëls op die grens, deur ‘n paar reguleringsbelyning en gedeelde gebruike-gadget te hê,” het Patel erken.

“Wat ookal in die Britse parlement gebeur, gaan die EU nie meer vreeslik weg van hierdie beginsels nie, want dit is ‘n onderwerp om sy beermark te verdedig,” het hy bygevoeg.

Nog ‘n keuse vir die Verenigde Koninkryk is dalk miskien die fokuspunt op die langtermynverhouding met die EU, matig as op die wettige tekstuele stamme van die onttrekkingsooreenkoms.

Hoe sal of nie meer dit in ons gedagtes gemaak word nie?

Die Britse owerhede sal eers verdien om ‘n voorstel aan die EU voor te lê om enige faktor van die transaksie te hersien of te handel.

In ‘n gesamentlike brief aan Theresa Might perchance op 14 Januarie het die Europese Charge-president, Jean-Claude Juncker en die president van die Europese Raad, Donald Tusk, gesê dat die EU gewoond was aan die opsporing van “vervangingsreëlings” teen Desember 2020, die verblyf van die oorgangsduur , om seker te maak dat die backstop geaktiveer word.

Die Duitse kanselier, Angela Merkel, het gister erken dat “met kreatiwiteit” ‘n oplossing vir die Noord-Ierland-veld dalk dalk gestruikel word, “as alle mense bereid is.”

Miskien sal die lêer op 13 Februarie ‘n hand aan die Commons uitleen. Die volgende dag word LP’s verwag om nog ‘n “betekenisvolle stem” oor die ooreenkoms te neem.

Wat word verwag?

Godsdiens wat die volgende 10 dae tot ‘n deurbraak sal lei, is laag onder waarnemers.

“As ‘n LP nie meer toelaat om te stem vir hierdie ooreenkoms nie, is dit nie sedert die terugstorting verander nie. Dit kan soms wees omdat hulle regverdig oor die maneuvering in die Parlement gewaarsku kan word om iets anders te doen, of dit nou nie meer is nie ‘n sagter Brexit of een referendum, “het Patel erken.

Hy het bygevoeg dat die hoë minister skynbaar “gedeeltelik oorheers” is om sekere veranderinge aan te bring, maar dat dit nie meer die “fundamentele risiko’s sal handel nie”, wat die aktiwiteit aan die vierkant gee.

“Die belangrikste gevaar is dat die EU nie meer voor die hand liggend is dat as dit ooit een in al hierdie toegewings was nie, sou die transaksie ongetwyfeld ‘n meerderheid in die Parlement kry,” het Alex Stojanovic, ‘n navorser by die Instituut vir Owerhede in Londen , het aan Al Jazeera gesê.

Opsies vir die Britse owerhede, het hy bygevoeg, is eerder beperk deur die strategie om voorstelle te ontdek wat oënskynlik positief sal wees om die transaksie voort te gaan.

“Daar is dinge wat oënskynlik gedoen moet word om ‘n studie te koop en Brexiteer se hand te dwing,” het Stojanovic volhard. “Hulle sal regverdig streef en verleng artikel 50. En van hulle het gestreef, dit sou regverdig mag Brexiteers om te stem vir die transaksie, maar duidelik daar is geen waarborg wat sal werk nie.”

“Daar is verskillende onsekerheid oor of daar nie enige van die alternatiewe op die tafel kan wees nie, miskien is beide onderhandelbaar met die EU en aanvaarbaar vir die parlement,” het Stojanovic erken.

Lees Ekstra

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.