#Momentum reageer op sosiale media-terugslag oor R2,4 miljoen eis

Please log in or register to like posts.
News

Foto: @ Momentum_za / TwitterMomentum het die volgende verklaring vrygestel waarin sommige van die vrae wat die publiek die algemeenste aanspreek, aangaande hul weiering van Denise Ganas se eis: Momentum het die naweek 'n hoë vlak van negatiewe media blootstelling beleef, gegrond op ons besluit om 'n eis te verwerp op grond van wesenlike nie-openbaarmaking. Ons het gereageer met 'n mediaverklaring wat op ons webwerf beskikbaar is en ook die volgende antwoorde gee op die mees prominente vrae wat op sosiale media geopper word. 1. Wat het in hierdie geval gebeur? Die laat mnr. Ganas het in Augustus 2014 om dekking aansoek gedoen en is in Maart 2017 oorlede. Toe mnr. Ganas om dekking aansoek gedoen het, het die inligting wat hy in sy aansoek verskaf het geen mediese kommer aangedui nie. Meer spesifiek, oor die vraag of hy, op daardie tydstip of ooit, aan “verhoogde bloedsuiker” gely het, het hy “nee” geantwoord. Op grond van die inligting wat hy aan hierdie en sy ander mediese vrae verskaf het, het ons nie verdere inligting of ondersoek versoek nie. Ten tye van die eis wat binne 3 jaar na die uitreiking van die polis plaasgevind het, is dit 'n standaardprosedure wat ons moet verifieer wat mediese inligting verskaf word. Ons het bykomende bewyse gekry dat hy verskeie kere getoets is vir bloedsuikervlakke, met die laaste keer so onlangs as twee weke voor sy aansoek om Momentum-omslag. Die resultate van hierdie toetse dui op abnormaal hoë bloedsuikervlakke aan. As ons bewus was van hierdie verhoogde bloedsuikervlakke, sou ons nie dekking aangebied het nie. 2. Is Momentum die premies terugbetaal? Ja, ons betaal alle premies terug. 3. Wanneer het Momentum bewus geword van die wesenlike nie-openbaarmaking? Momentum het eers bewus geword van mnr. Ganas se nie-openbaarmaking van sy voorafgaande mediese toestand na sy dood. Dit was deel van 'n standaardbedryfsprosedure om mediese inligting wat op aansoekstadium verskaf is, te verifieer. Aan die begin van 'n beleid maak ons ​​staat op die kwaliteit en waarheid van die inligting wat verskaf word. Ongelukkig het die kliënt in hierdie geval nie materiële mediese inligting bekend gemaak nie. Wat nie bekend gemaak is nie, was die feit dat hy verskeie kere vir hierdie toestand getoets is. Die mees onlangse toets was binne 2 weke voor die invul van die aansoek. 4. Waarom word die laat mnr. Ganas se familie gestraf vir 'n toestand wat hy dalk nie geweet het dat hy gehad het nie? Ons is regtig jammer vir die tragiese dood van mnr. Ganas en sy familie se verlies. Op grond van die mediese inligting wat na sy dood aan ons beskikbaar gestel is, is dit duidelik dat die kliënt bewus was van die voorafgaande toestand. Die realiteit is dat versekering 'n streng vereiste vir volledige openbaarmaking as 'n fundamentele beginsel het. As hierdie inligting op die punt van aansoek bekend was, sou ons nie in die kontrak aangegaan het nie. Algemene vrae Lewensverbeterings en algemene bepalings en voorwaardes V: Is die veranderinge wat in Oktober 2018 aan sommige van die definisies aangebring is, aangebied as gratis lewende verbeteringe op alle bestaande Myriad-beleide? A: Ja, tensy die polis reeds aangevra is vir een van hierdie kategorieë. V: Verwyder die algemene 14 dae oorlewingstydperk dat alle kritieke siektes en funksionele inkortingsvoordele sal uitbetaal indien die kliënt binne 14 dae sterf? A: Nee, die algemene 14 dae wagperiode was nie 'n meganisme om geldige eise te ontken nie. Daar is sekere mediese kriteria wat deur kliënte moet voldoen om vir kritieke siektes of funksionele inkortings eis uitbetalings te kwalifiseer. Hierdie kriteria word in die voordeeldefinisies bepaal en geld steeds. V: Is die verwydering van die algemene 14-dae oorlewingsperiode slegs van toepassing op die volledige kritiese siekte-voordeelreeks, of is dit van toepassing op alle bestaande kritiese siekte voordele vir Myriad? A: Die lewende verbetering is van toepassing op al die bestaande In-Myriad kritieke siekte voordele. V: Aan wie word 'n betaling gemaak wanneer die kliënt binne die 14 dae periode sterf en steeds kwalifiseer vir 'n kritieke siekte-uitbetaling? Moet ons 'n begunstigde vang en is daar 'n veld om dit te vang, bv. op 'n selfstandige kritieke siekte voordeel? A: Soos volgens ons huidige praktyk, sal dit in die boedel betaal word. Tans is dit nie nodig om begunstigdes op vorms vas te vang nie, aangesien ons nie die funksionaliteit het op lewende voordele om begunstigdes te vang nie. Hierdie funksionaliteit sal in die toekoms geskep word. Maandelikse Langtermyn Uitbetaling Opsie 1. Wanneer sal die nuwe maandelikse langtermyn-uitbetalingsopsie beskikbaar wees? A: Die maandelikse langtermyn-uitbetalingsopsie sal as 'n lewende verbetering beskikbaar wees vir bestaande kliënte vanaf 12 November 2018, met dien verstande dat die aanvangsdatum van 'n eis op die Inkomstebeskermervoordeel / Groepinkomste-byvoordeel, wat die versekerde lewe tot 'n betaling onder hierdie, vind plaas na 12 November 2018. 2. Op watter lewenslange voordele sal die maandelikse langtermyn-uitbetalingsopsie beskikbaar wees? A: Bestaande en nuwe Longevity Protector ™ – Inkomstebeskermervoordele wat vanaf Oktober 2012 verkoop word, en bestaande en nuwe Longevity ProtectorTM – Groepinkomste. Voldoeningsvoordele, met dien verstande dat die aanvangsdatum van die eis, wat die polishouer tot 'n uitbetaling onder hierdie reg verleen. Verbetering vind plaas na 12 November 2018. 3. Hoe werk die maandelikse langtermyn-uitbetalingsopsie? A: Nadat die versekerde lewe voldoen aan die gedefinieerde vereistes en na ontvangs van 'n volle inkomstebeskeringsvoordeeluitbetaling, agtereenvolgens vir 24 maande, sal die polishouer die opsie hê om die bykomende 50% van die maandelikse inkomstebeskermervoordeeluitbetaling op 'n maandelikse basis vanaf maand 25, of hulle kan wag vir die standaard vyf jaarlikse uitbetalings. Die keuse is slegs een keer beskikbaar. die polishouer kan nie die maandelikse uitbetaling opsie uitoefen nadat die eerste vyfjaarlikse enkelbedraguitbetaling gemaak is nie. 4. Sal die maandelikse langtermyn-uitbetalingsopsie ook beskikbaar wees op die oorspronklike Longevity Protector ™ -belangvoordeelvoordeel (voordeelkode DAIO) wat in September 2010 bekend gestel is en in Oktober 2012 gesluit is vir nuwe besigheid? A: Nee, hierdie lewende voordeelverbetering is ongelukkig nie van toepassing op die oorspronklike Longevity ProtectorTM – Inkomstebeskermer nie Voordeel (wat in September 2010 van stapel gestuur is en tot Oktober 2012 verkoop is), aangesien dit baie anders ontwerp en geprys is. Die eerste uitbetaling is eers vanaf 75 jaar. 5. Hoe is die inligting oor die voorafgaande toestand verkry? Die inligting is ingesamel van mnr Ganas se vorige mediese rekords as deel van die standaard eisproses wat behels die verifiëring van inligting wat op aansoekstadium verskaf word. Toestemming om hierdie inligting te bekom is ingesluit in die bepalings en voorwaardes wat aanvaar is op die aansoek stadium. 6. Waarom verwerp die eis indien die dood nie verband hou met die voorafgaande toestand nie? Daar is 'n algemene misverstand dat nie-openbaarde mediese toestande gekoppel moet word aan die eisgebeurtenis sodat die versekeraar kan afwys. As 'n kliënt nie in goeie trou opgetree het nie, hersien ons die saak op objektiewe wyse in die belang van regverdigheid aan al ons kliënte. As dit nie gedoen word nie, moedig ons die praktyk van nie-openbaarmaking indirek aan. Dit sal weer 'n verslegtende eise-ervaring tot gevolg hê wat uiteindelik die premies van al ons kliënte sal verhoog. Ons fokus bly op vooraf onderskrywing om sekerheid te gee aan kliënte wat in goeie trou optree. 7. Sal die kliënt verwag word om die aanvanklike R50 000 uitbetaling te betaal? In hierdie geval het ons 'n besigheidsbesluit geneem om die vereiste vir 'n terugbetaling van die R50 000 af te sien. 8. Moet ek bekommerd wees oor my lewensdekking met Momentum? Ons het 'n trotse geskiedenis om alle geldige eise te betaal en dit word ondersteun deur ons die afgelope 15 jaar meer as R42 miljard in eise betaal. In 2017 alleen het ons meer as R3,7 miljard in eise betaal en minder as 0,4% van die aantal eise wat ons ontvang het – minder as dié van die bedryfstandaard afgedank. As u dus, soos die oorgrote meerderheid van ons kliënte die vrae op die aansoekvorm regtig beantwoord het, moet u geen rede tot kommer hê nie. 9. Hoe beïnvloed my lewensdekking my gesondheid as gevolg van my aansoek? As u enige mediese toestand ontwikkel waaraan u onbewus was of wat nie bestaan ​​het ten tye van die uitneem van die polis nie, sal u gedek word. Dit is presies die doel van lewensversekering – om u vir hierdie geleenthede te dek. As u later uitvind dat u 'n toestand het of as u gesondheid versleg, is u nie verplig om die versekeraar in kennis te stel van die bestaande polis nie, maar u moet die versekeraar in kennis stel as u addisionele dekking opneem. 10. Is kliënte bewus gemaak van die belangrikheid van openbaarmaking? Die adviseur moet alle kliënte bewus maak van die belangrikheid van openbaarmaking. Ons aansoekvorm vra die versekerde indien die waarheid van die aansoeker eerlik is. 11. Behoort alle beleidsaansoeke 'n volledige mediese? Nie alle aansoeke benodig dadelik 'n mediese nie. Op grond van hierdie antwoorde kan ons besluit om vir spesifieke mediese dienste te vra. Ons vertrou op die kliënt om alle vrae met betrekking tot hul gesondheid eerlik, in goeie trou en tot die beste van hul wete te beantwoord om 'n onderskrywingsbesluit te maak. In baie gevalle kan ons 'n akkurate risikobepaling maak deur slegs die inligting wat op die aansoekvorm verskyn, te oorweeg en 'n negatiewe MIV-toets te verkry. * Hierdie stelling word volledig uitgegee soos uitgereik deur Momentum Life.

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.