Nuus24.com | Antieke dorpsareas bly 'n sentrale krag in Igbo-lewe. Hier is hoekom

Please log in or register to like posts.
News
Nuus24.com | Antieke dorpsareas bly 'n sentrale krag in Igbo-lewe. Hier is hoekom

John Kelechi Ugwuanyi, College of York Volke en plekke is onlosmaaklik gekoppel. Jou rekorddata oor lewenstyle en dit beteken dat jy groei volgens reëling van die ryk, is volgens die atmosfeer die eenkant wat jy opgewek het, is jou opgewek. ‘N Geldige voorbeeld is wat ons onder die Igbo gespeel het. Die landelike landskap bied die geleentheid om oor die sosiale struktuur en sosiale prosesse te praat. Oorsig het getoon hoe hierdie verhouding tussen ons en reëling ‘n opbouende waardes en gehegtheid skep. Ons wêreld bestaan ​​uit plekke wat impliseer en ervaar wat so baie van ons verbind of gehak word. My werk bou op hierdie begrip, en op die muse dat plekke of landskappe skree verhale: oor ons, hoe hulle geleef het in die vorige en hoe hulle voortgaan om betrokke te raak. My mees onlangse studie, wat met my PhD-toesighouer gedoen is, maak ‘n spesialiteit van die dorpswedstryd of -volk deur die Igbo van ons van Suidoos-Nigerië. Hierdie omgewing het ‘n vorm van name as gevolg van dialektiese verskille. Die Nsukka Igbo wat in ons opname ruimte woon, noem dit “Otobo”, in yelp, dit is die frase wat ek sal verteer. Die Otobo is die hartklop van ‘n Nsukka Igbo dorp. Dit is ‘n reëling vir leer; vir nie-sekulêre praktyke; vir gebeure wat ons gesamentlik snuif. Alhoewel die Otobo nie meer heeltemal in verbruik is nie, bestaan ​​dit en die aktiwiteite wat daar gehou word op verskillende tye van die dag, maand of twaalf maande oorleef in inwoners se harte. Hier is ‘n beste voorbeeld van hoe van ons en plekke verander in verweefde, en hoe ‘n gemeenskap van ons kom prys en in werklikheid voel as ‘n baie aangewese beskou as ‘n bepaalde reëling – selfs een wat nie voortdurend in verbruik. Daar bestaan ​​’n identiese area, maar Otobo staan ​​uit as gevolg van die manier waarop dit elke fasette van die Igbo-kultuur beliggaam. Daar is ‘n opbouende ooreenkoms om te leer van sulke gebiede oor onsself, ander en voorvaders. Vir die geleentheid, Ons is gereed om te bereik hoe afgebroke ons so gereël het die dorpswêreld: hulle politiek, finansiële stelsel, godsdiens, kultuur en sosiale woon. In baie dorpe was Otobo – en in die meeste gevalle onbesneden – die gelyk aan ‘n parlement. ‘N Dorp is slegs erken en beskou as regverdig as dit ‘n Otobo gehad het. Die Otobo was ook ‘n museum; In sommige gemeenskappe word die unieke museums se herwinning nie meer gevestig nie, dit is onbesproke. Die Otobo bly ‘n afgebroke simbool van demokrasie; dit is amper het ongetwyfeld gehelp om Nigerië se unieke demokrasie op baie maniere te vorm. Let op sy onbevooroordeelde, sy oorsprong en sy volgehoue ​​prys aan gemeenskappe help ons om ekstra oor demokrasie, bestemmings en van ons te bereik lewens. Die historiese vorige van Otobo Die eerste bewys van Igbo-nedersettings is opgespoor, aangesien sommige afstand bywoon as 2555 vC. Oorsig het aangedring op die Igbo-taal is selfs ouer; Dit gaan tot eerlike datum bywoon tot 8000 vC. Ndi Igbo, omdat die Igbo van ons gesamentlik bekend staan, word hoofsaaklik in suidooste Nigerië ontdek. ‘N Gemeenskap van mans gaan na ‘n Otobo in ‘n Igbo-dorp. John Kelechi Ugwuanyi Histories het die Igbo as republikeine gewoon. Dorpsgebiede het onafhanklik bestaan, en die Otobo het daardie soewereiniteit gesimboliseer. Alhoewel Igbo-dorpe nie meer hul eie minuut-republieke is nie, en onder Nigerië se breër politieke stelsel val, het Nigeriese kriminele riglyne die pasregte van die inheemse volke behou. Ons het ons studie in sewe dorpe uitgevoer en daardeur die stelsel van Otobo voortduur. Die Otobo of die omgewing is in ‘n vorm van maniere uiteengesit deur diegene wat ons ondervra het. Formatiewe jare van die dorp verkry uit oor hul historiese vorige en gebruike daar. Dit is ‘n reëling dat die gemeenskaplike kulturele eiendomme wat gelykstaande is aan versamelbare figure, pottebakkery, gongs (hout en staal), tekstielmateriale, heiligdomme, musiekinstrumente en talle ander skatte, gered word. Dit dien ‘n diep nie-sekulêre onbevooroordeelde. Een persoon wat ons ondervra het, want dit is: die ontmoetingspunt vir mens en gees, vir die oninteressante en vir die inwoner, die nie-sekulêre tabernakel van ons. Dit is ook ‘n waardigheid om keuses te maak en strafregtelike riglyne te gee; wat een ondervra beskryf as “‘n plaaslike hofdossier”. Mense wat “Itarigba” is – streng van een van ons wat afkoms van ‘n bekende voorouer opspoor – ontmoet op die Otobo om kriminele riglyne en versekeringspolisse te plaas en tot die einde van die krisisse. Grondgevalle, gesins- en gesinsbotsings, huwelikskomplikasies en minderjarige misdade kan daar ook regtig bygewoon word, en oordele word gelewer. Die Otobo is ook ‘n feestelike omgewing. Feeste, optredes, seremonies, speletjies en draaktiwiteite word ook daar gehou. Dit alles bring ons gesamentlik en beteken dat afbreekpraktyke en ‘n gebroke lewenswyse vandag heeltemal verbind word. ‘N Reëling in tyd Al hierdie werk pas in ‘n enorme liggaam van navorsing in die verband tussen menslike aktiwiteite, liggaamlike provinsies en tyd. Menslike aktiwiteite vind plaas in ‘n landskap binne-in die tyd. Dit sal óf ‘n lineêre of sikliese tyd wees, óf soos met die Otobo – ‘n mengsel van elkeen. Ons ondersoek wat daarop gemik word beteken hierdie kombinasie dat die verbruik van Otobo voortdurend tussen permanensie en temporaliteit oorgedra word. ‘N Otobo-dorpie is ‘n stewige kultuur landskap, maar daar is geleenthede wanneer hierdie omgewing verlaat word en verskeie kere wanneer dit in die uitnodiging kos. Selfs in tye van verlating, selfs al vermoed, die Otobo en waarvoor dit staan, leef in ons harte. John Kelechi Ugwuanyi, PhD Kandidaat, College of York Hierdie artikel is gepubliseer uit The Dialog onder ‘n Creative Commons lisensie. Leer die lang gevestigde artikel.
Read More

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.