Nuus24.com | Crashed Lion Air jet het lugspoed aanwyser glitch op noodlottige vlug: amptelik

Please log in or register to like posts.
News
Nuus24.com | Crashed Lion Air jet het lugspoed aanwyser glitch op noodlottige vlug: amptelik

‘N Indonesiese Lion Air-straal wat in die sluitingstyd van die Java-see gedompel het, het al 189 aan boord gedood. Die vliegtuig het ‘n rampspoedaanwyser-ramp gehad op sy noodlottige vlug en op drie verouderde reise het die land se vervoerwaghond Maandag genoem. Die splinternuwe kleinskrif – nader geruime tyd nadat die owerhede gesê het dat dit ‘n spesiale oudit van die finansieringsdraer se bedrywighede begin. Pers week na die ramp, is daar rustig geen erkenning oor wat die atomiseer neerslaan het nie. deur veiligheidsprobleme – het gesê die Boeing 737-Max 8 het gister ‘n tegniese gebied op die vlug gely, net vroeër as die dodelike atomise op Maandag en dat dit gemonteer is. Maar die Nasionale Vervoerveiligheidskomitee (NTSC) het gister gesê dat die donker veldinligting het gewys die vliegtuig het ‘n lugverskuilingsaanwyserveld op as ‘n minimum van twee gevarieerde vroeë vlugte. “Daar was 4 vlugte in almal wat ‘n onderneming met die lugspoed gehad het. aanwyser, “het NTSC-hoof Soerjanto Tjahjono gesê.” Toe daar ‘n onderneming was, sou die vlieënier dit neerskryf en die werktuigkundige sou verhef (‘n herstel). Dan sal die vliegtuig lugwaardig verklaar word. “Die maatskappy het gesê dit sal ondersoek wat die aanwyser ramp neergesit het en of daar nie meer gepaste herstelwerk gedoen is nie, insluitend die korrupte trein verander, het hy bygevoeg. Dit het nie ekstra klein druk gegee nie en het nie gespekuleer oor hoe die aanwyser ramp moontlik miskien goed sou wees nie. het ‘n doel binne die atomiseer gedoen, aangesien dit steeds die vlugopnemer besig hou. Dit word beskou as die sleutel tot die beantwoording van waarom ‘n nuwe vliegtuig amper beïndruk is. ‘Privaat oudit’ Leeu se vroeëre erkenning dat die straal ‘n tegniese veld gehad het – en die kaptein se versoek om vroeëre verligting na die lughawe minute vroeër as die atomiseringsvliegtuig te vra, het vrae gevra oor of dit nie spesiaal vir 1 van die sfeer se nuutste en mees ontwikkelde sakepassasier p was nie lane.Divers is rustige jag vir die vliegtuig se cockpit bevelrekord. Flight JT610 het opgetel toe dit die hoogte verloor het, waarna die radar 12 minute na die afneem verdwyn het, met getuies wat die een-gangstraal in die water gedompel het. Leon was ‘n gereelde doel van klagtes oor ongelukkige verskaffers, onbetroubare skedulering en veiligheidspunte, insluitende ‘n noodlottige 2004 atomise. “Ons sal … ‘n definitiewe oudit van die personeel se kwalifikasies en personeelkommunikasie hê,” het die minister van vervoer, Budi Karya Sumadi, Maandag gesê. soos hy die ondersoek in die Leeu se bedrywighede aangekondig het. “Dit is ‘n manier om ‘n voorkomende maatreël … (Die ongeluk) is ‘n uiters duur les vir ons.” Burgerlugvaartowerhede in die VSA en Europa is ook geraadpleeg vir hul inspirasie binne die sonde, het hy bygevoeg. In die tydperk in- tussen die owerhede het hul soektog uitgebrei, aangesien hulle ekstra liggaamsdele en stukkende deeltjies van die verte verkry het, die plek waar die vliegtuig al die bloudruk neergestort het, deur middel van ‘n roetine-eenuurvlug van Jakarta na Pangkal Pinang. rustig en gestuur vir DNA wat uitplof, maar tot op hierdie punt is net 14 van ons geïdentifiseer. Navorsingshoof Mohammad Syaugi, wat op soek was na redding, het Maandag verskoning gevra, omdat familielede se klagtes vir antwoorde sterker geword het, met beskuldigings dat die bedrogspul van herstel herstel. Ons is nie meer opperwese nie, “het hy genoem. “Ons het foute gekry, maar ons doen die beste wat ons kan.” Die ondersoek na die Lion Air kom nadat Indonesië se owerhede ‘n inspeksie van al die Boeing 737 Max 8 vliegtuie in die land beveel het. Al het hulle geleer om lugwaardig te wees, selfs om twee vereiste herstelwerk te veronderstel. vir minderjarige probleme. Die ministerie het voorheen verskeie uitvoerende hoofde en tegnici van Lion Air geëlimineer en beweer hulle wou owerhede binne die ondersoek inspireer. Die ongeluk het weer opgewek oor Indonesië se ongelukkige lugveiligheidskroniek, wat behalwe net nie meer te lank binne die Verlede het sy draers gaan deur jare lange verbod van die binnekoms van die Europese Unie en die Amerikaanse lugruim. KEEP UPDATED op die mees onlangse nuus deur inskryf op ons GRATIS publikasie .- Volg Nuus24 op Twitter
Read More

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply