Nuus24.com | Lang verag, tatoeëermerke kom uit skadu's in Tunisië voo

Please log in or register to like posts.
News

Een keer gereeld in landelike Tunisië hang tatoeëermerke al lankal onvolwasse en verbind met veroordeeles of onopgevoede. Maar nou styg hulle uit die skaduwees, aangesien jonger mense Ghada Atiaoui inkom en klasse by die fundamentele tattoo-kollege in die Arabiese gebied kry. wêreld. Die 19-een-jaar-verouderde, wat verder toerisme en gasvryheid ervaar, sê sy is getrek op die afrigting deur ‘n “ywer” vir tatoeëring, maar nie meer handigste nie. “Dit is ‘n kunswerk en ‘n beroep van die lang termyn en of dit nie meer is nie, is dit ‘n gebied wat die uitmekaar gesit is, daar blyk nie baie wyfies te wees nie, wat vir my ‘n senuweeagtigheid is, “sê Atiaoui. Hy skets oor ‘n fragment van sintetiese porieë en vel, en skets uit gesofistikeerde meetkundige figure in Chinese taal ink eerder as oorskakel na ‘n tattoo masjien. In haar klas hoop die agt ander kollegestudente, tussen die ouderdomme van 19 en 31, om as ware tattoo kunstenaars te studeer. Op die oomblik werk die meeste tatoeëerders in Tunisië onwettig sonder toestemming van die owerhede. In ‘n beroep wat die handigste is, is dit nie meer so lank in die verlede nie. “Ek geniet pret met iets wat ek geniet,” sê Sami Essid , sy hande met trots versier met groen motiewe. Die 31-jarige verouderde fisioterapeut hoop om ‘n tattoo diens binne sy kliniek oop te maak. Van vrees tot professie Die tussentydskollege wat verband hou, het die laaste maand in die chique Tunis-omgewing van La Marsa, die fundamentele van sy soort in Noord-Afrika en die Arabiese wêreld, geopen. Dit is gebaseer deur Fawez Zahmoul, ‘n vooraanstaande tattoo kunstenaar wat vir die magtiging en aanvaarding van die professie en het verder gehelp om ‘n werkersunie te bou. Die verouderde ingenieur het in 2006 die gebied binnegekom, uit die land gegaan om “‘n ywer wat reguit in ‘n beroep verander het, te leer,” sê hy. Zahmoul, wie voer ook ‘n tatoeëerlokaal aan wat in 2016 in Tunisië gelegaliseer is. Sy doel is om sy knowhow te wettig. Dit was ‘n rigting wat almal weer eens en al weer ‘n aanduiding gesien het van sy senuweeagtigheid, gesamentlik met aanranding binne die identiese een jaar deur vier mense wat hom beskuldig het van die Vrymesselary en die verkoop van sataniese maatskappye en produkte. Maar “tattooing is nou nie meer ‘n voordele soos in die vorige in Tunisië nie, met die evolusie van my dia binne die koninkryk en die gereelde waarneming van getatoeëerde sterre en bekendes. ” ‘Varsdeur’ Elke en elke Saterdag en Sondag, vir ses maande, kry sy kollegas lesse oor higiëne en talente van die plaasvervanger ter waarde van $ 1 360. Een van alle dosente, Amine Labidi, sê die kollege het ‘n “nuwe deur” vir tattoo-aanhangers in Noord-Afrika en die Arabiese wêreld. “In ons dag het ons nogal ‘n verskeidenheid senuweeagtigheid gehad wat maniere en oplossings ontdek. Ek hoop dat hierdie nuwe kunstenaars dalk per kans amper beslis goed ook nie meer gesig sal hê nie die identiese probleme, “sê Labidi, sy liggaam is met 40 tatoeëermerke gesamentlik met ‘n vlag van Tunisië versier.” Arabiere in algehele hang dra nie meer by tot die kunswerk van tatoeëring nie. Ons hoop om ons bydrae by hierdie kollege en by die geslagte wat ons afrigting, “sê die 32-een-jaar-verouderde. Vir die sosioloog Abdessatar Sahbani, weerspieël die toenemende gewildheid van tatoeëermerke in Tunisië veranderinge in die samelewing.” ‘n Nuwe vorm van tatoeëermerk is tans besig om te word, beïnvloed deur Westerse weë en tra dit is regverdig. Hier is ook die uitkomste van ‘n “krisis van waardes” en die oorheersing wat politici oor die publiek oorhang, wat die samelewing van die samelewing uitstoot om ‘n “ekstra mettlesome” bedoeling van uitdrukking te gee, het hy bygevoeg. Tunisië is Daarbenewens is die huis van ‘n tatoeëermerk bekend as “El-wcham” wat deur sekulêre Berbers vir fyn oorsake beoefen word. Die simbole word op die gesigte geëet en ons liggame van Berbers is die snuif van ‘n stomp instrument genaamd die “mchelta”. Maar nie-sekulêre leiers het dit veroordeel, en stadsmense het hierdie verouderde eenhede as agterwaarts beskou, naamlik wanneer die nasie in 1956 na die onafhanklikheid begin het. Tattooing het verder gely aan die misdaad en gevangenisse, die uitmekaar geskei, binne die Sewentigerjare, het gevangenes selde name genoem op hulle ons liggame. “Morele alternatiewe. Oor ‘n paar jaar word dit per geleentheid soms soms nie meer beskou as iets wat ongemaklik of stigmatiserend is nie, “sê Atiaoui. Maar om tatoeëring te kry, is dit ‘n skouspelagtige optrede,” sê haar afrigter, Labidi. was nooit ‘n toegelate kunswerk nie, nooit binne die vorige of in die versteek nie, ook nie in Tunisië of op verskillende plekke nie. “* Registreer aan News24 se hoë Afrika-nuus in jou inbox: Inskrywing NA DIE HELLO AFRIKA NUUSBRIEFVERSLAG Nuus24 Afrika op Twitter en Fb.
Read More

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.