Nuus24.com | Waarom Afrika-lande hul staatsdiens moet versterk

Please log in or register to like posts.
Nuus

Openbare Verskaffer in Afrika. Hier is ‘n onderwerp wat ondanks sy onderskeie rol in bestuur en leierskap selde genoem word. In hierdie Q & A verduidelik die Mo Ibrahim Basis se navorsingspan waarom Afrika-lande hul openbare produkte en maatskappye ook maklik kan verbeter. Waarom kan Afrika-lande ook makliker hul openbare produkte en maatskappye verbeter? Openbare diens voer ‘n besondere rol in bestuur in enige nasie, aan die ander kant, openbare diens in Afrika is selde deel van die dialoog oor die model vorentoe vir die vasteland. Versterking van openbare produkte en maatskappye in Afrika is ernstig. Wanneer hulle versterk word, fasiliteer hulle gesonde gemeenskappe, parameters van aanspreeklikheid en burgerbetrokkenheid, werkskepping en raamwerke vir konstruksie en ontwikkeling. Op die uiteenlopende hand het openbare produkte en maatskappye die gevolg gehad van tekort aan gesondheid, opleidingsgapings, burgeragtige vertroue en ‘n afwesigheid van owerheid deursigtigheid. Laaste en toekomstige uitdagings kan ten volle aangespreek word indien hierdie bestuursleer in sekere onbepaalde tyd in die toekoms van die vasteland verseker word. Dit is bevestig deur Mo Ibrahim toe hy gesê het: “sonder stabiele openbare produkte en maatskappye en toegewyde staatsamptenare, kan daar selfs nie doeltreffende versending van verwagte openbare items en produkte en maatskappye, of die implementering van enige politieke toewyding moontlik wees nie, sterk uitgespreek. “Hoe effektief is Afrika openbare produkte en maatskappye oorhandig vir hul kiesers? Is openbare produkte en maatskappye wat burgers se wense en eise ontmoet? Eenvoudig bou, nee. Ons navorsingsaanbiedings wat die bevrediging van Afrika-kiesers met die voorsiening van gemodelleerde openbare produkte en maatskappye blyk te wees, het gedaal oor die afgelope dekade. Dit dui daarop dat regerings nie meer openbare vasvrae nakom op gebiede wat ooreenstem met gesondheid, opleiding, geregtigheid, veiligheid en sekuriteit nie. Die Ibrahim-indeks van Afrika-regering (IIAG) dui op ontwikkeling in totale bestuur op gematigde in Afrika, maar daal in die voorsiening van kern openbare produkte en maatskappye. Opleiding, soos ‘n voorbeeld, aanbiedings wat op die trajek betrekking het. Om te illustreer, het die Ibrahim Forum Describe geleer om ‘n opwaartse druk in kiesers se ontevredenheid met owerheidopleiding van opleiding. Basies gebaseer op die Afrobarometer-dokumentêre bydraer, is 12,7% van die mense wat in 2014/2015 ondervra is, beskou as dat dit “baie gevorderd” of “gevorderd” geword het om die produkte en maatskappye wat fundamenteel van akademici of fakulteitsbeamptes is, te oorsprong. Met Afrika se bevolkingsposisie om teen 2050 te verdubbel, is doeltreffende openbare diensverskaffing op hierdie huis van kardinale belang vir die kontinent se vermoë om op enige stadium nuwe uitdagings aan te spreek. Wat bereik jy met nuwe uitdagings? Die 21ste eeu stel vars en 2 uitdagings voor vir publieke produkte en maatskappye, tesame met ‘n toenemende aantal bedroefde mense, die uitbreiding van ongelykheid, werklose ekonomiese ontwikkeling, multidimensionele veiligheidsbedreigings, onveiligheid van kragte en die onomkeerbare invloed van plaaslike weervervanger. Meer as in ‘n verskeidenheid van die wêreld, gaan Afrika gelyktydig met al hierdie uitdagings 2 hulle word gewoonlik versterk deur die kontinent se jonger en verstedelikende demografie. Gevolglik maak hierdie jonger kiesers nuwe vereistes aan die stuur van ligte openbare produkte en maatskappye, tesame met, maar nie meer nie, hulle is nie meer in staat om eenhede, eenhede, maatstawwe en bedryfsaktiwiteite te skep nie. Hoe kan Afrika vanselfsprekend glo dat sy jonger bevolking nie verander in ‘n misplaasde geleentheid vir die vasteland nie? Daar is baie redes vir die fokuspunt op die wense van Afrika se formatiewe jare, maar by die inisiëring is die onbetwisbare feit dat hoër as 60.Zero% van Afrika se bevolking onder die ouderdom van 25 is. Enige verbeterings aan openbare dienslewering in sommige onbepaalde tyd In die toekoms van die vasteland sal hierdie kiesers die meeste verdien. Jeug vorm ook ‘n eksplisiete klas wat ad hoc-maatreëls vereis. Afrika-leiers het die Afrika-jeugdekaad 2009-18 tot 2009 verklaar, en het ‘n bloudruk in die ruimte ingesit om geleenthede vir jeugdiges te beskerm. Heelwat lande hang pogings tot hierdie afwerking, maar sterker aksie is fundamenteel. Die 2018 Ibrahim Forum Beskryf aanbiedings dat formatiewe jare werkloosheid is op matige hoër as twee keer dié van volwassenes. Toeskryfbaar aan hierdie feit, vind Afrika hom op ‘n kruispunt. Die vasteland se formatiewe jare sal sy toegewyde geleentheid wees of, soos sommige dit leer, ‘n tikkende tydbom. Om Afrika se ontwikkeling te beskerm en geleenthede vir die volgende generasie te fasiliteer, kan openbare produkte en maatskappye ook maklik verstaan ​​dat inisiatiewe, programme en beleide die bekwaamheid van die wêreld se jongste bevolking benut en die faktore prioritiseer, omdat die vasteland se toenemende ongelykhede en gebrek aan moontlikhede toeneem. Daarbenewens moet kinders ‘n beroep in staatsdiens beskou as ‘n skitterende risiko. Wat wil Afrika se volgende generasie van sy state hê? Op die Basis se jaarlikse Ibrahim Governance Weekend in Kigali sluit April ons die hoogtepunt op Afrika-stygende leiers. Dit het kinders in sommige ongespesifiseerde tyd in die toekoms van Afrika die kans gegee om hul eise en aspirasies vir die model voor hul kontinent uit te spreek. Daar was baie helder kwessies. By die inisiëring soek kinders inligting van regerings en publieke produkte en maatskappye om professioneel te karakteriseer in sommige onbepaalde tyd in die toekoms van die vasteland. Tweedens, is kinders op soek na die feit dat hulle vertel word dat hulle ‘n vorm van woonbuurt oor die lande en samelewings waarin hulle bly, heeltemal gebaseer is op sterker verhoudings met die staat. By die sluiting soek hulle data van hul regerings om taai deelnemende prosesse te vorm wat formatiewe jare glo. As state aan hierdie eise kan voldoen, is hierdie nuwe generasie blink jonger Afrikaners verbind en word lid van die staatsdiens en dra by tot die model vorentoe vir die vasteland. Die Afrika-unie het 2018 verklaar omdat die jood van korrupsiebestryding in sommige onbepaalde tyd in die toekoms van die vasteland en deursigtigheid ‘n groot deel in bestuursdebatte gemaak het. Die plek wat regerings en staatsamptenare moet bereik, moet hul oorweging wees om dit aan te spreek? Die Ibrahim Forum beskryf beskryf deursigtigheid en aanspreeklikheid as sleutel uitdagings. Hulle drie is sentraal tot openbare produkte en maatskappye in Afrika en die boete van bestuur en leierskap in sommige ongespesifiseerde tyd in die toekoms van die vasteland. Die bevindinge van die dokumente het getoon dat korrupsie in die openbare sektor in Afrika suid van die Sahara die tweede is, wêreldwyd, na Suid-Asië. Hier is ‘n nuwerwets verskynsel met 22% van die Afrikaners wat in 2015 kontak gehad het met openbare produkte en maatskappye. Hulle het gesê dat hulle ‘n omkoopgeld betaal het – hoofsaaklik vir die polisie en die toepaslike howe en die omvang van hierdie konfyt is groot. In my eie Nigerië was sowat twee en tagtig. Drie miljoen omkoopgeld in 2016 betaal, gelykstaande aan 39% van die gemengde federale en staatsopleidingspryse. Enige resolusie moet korrupsie beskou as beide ‘n uitvoerbare gebrek aan bates en ‘n nadeel om toegang tot openbare produkte en maatskappye te hê. Dit vereis ‘n beleid teen omkoopgeld en geldwassery. Die voordele daarvan word alreeds in sommige ongespesifiseerde tyd in die toekoms van Afrika oorweeg. Om te illustreer, vroeër hierdie maand het die VN-sekretaris-dieselfde ou, Antonio Guterres, tevredenheid uitgespreek met die anti-witwassen van geld wat in Nigerië en Tunisië ruimte inneem. Wat gaan oor een van die onaangename verslae en geleenthede vir Afrika se openbare produkte en maatskappye? Afrika se openbare produkte en maatskappye bou nie meer ‘n mandjie-saak op nie. Die eerste fraksie van geldige nuus is dat openbare produkte en maatskappye nie meer in isolasie moet werk nie. Die openbare en nie-openbare sektore, saam met die burgerlike samelewing, is toenemend lewend om produkte en maatskappye aan kiesers te oorhandig. In die besonder kyk ons ​​na ‘n stygende rol van plaaslike owerhede. Hierdie huidige dag bestuur die 20 toegewyde stede op die vasteland bevolkings wat hoër is as baie lande. In stede wat ooreenstem met Kampala en Johannesburg, bied ‘n handelsmerk-generasie burgemeesters wat ondersteun word deur spanne van jonger en gemotiveerde Afrikane, voorbeelde van die modernisering van publieke produkte en maatskappye wat met onversadigbare dele van die samelewing oplos. * Registreer by News24 se hoë-Afrika nuus op jou inkassie: INSKRYW NA DIE HELLO AFRIKA NUUSBRIEFVERSLAG Nuus24 Afrika op Twitter en FacebookAfrikaanse publieke produkte en maatskappye bou nie meer op mans in pasmaak met soorte nie. Afrikaanse openbare produkte en maatskappye oefen op matige meer meisies as die privaatsektor, en openbare werkers is op matig hoër opgeleide as nie-openbare persone. Die president se Young Professionals Program van Liberië het ten doel om formatiewe jaarvermoëns in die staatsdiens te lok en word tans uitgevoer na verskillende lande, wat ooreenstem met Ghana, onder die opkomende Openbare Leiers-inisiatief. Sedert 2006 het Rwanda die voorpunt gehad om doeltreffendheid in openbare diens te verseker, die uitoefening van doeltreffendheidskontrakte (Imihigo), gewortel in die land se kulturele grunt. Meer in die meeste gevalle glo die Afrika-vereniging vir Openbare Verskaffer en Administrasie (AAPAM), die African Coaching and Learn Sentrum in Administrasie vir Tipe (CAFRAD) en nasionale instellings voor die hand liggend uitruil en opleiding om die meeste blink praktyke in sommige ongespesifiseerde tyd in die toekoms in te sluit. van die vasteland. Ter afsluiting is Afrika se buigsaamheid om “leapfrog” te maak – die gebruik van tegnologiese innovasie om ‘n verbygaande ekonomiese konstruksie te glo – op die totale waarna verwys word. Hierdie toepassing van innovasie en vermoëns vir openbare diensverskaffing is die sleutel. Om te illustreer, in Rwanda is dronke oud om bloed en wetenskaplike voorrade te bring. Net so, in Ivoorkus, glo drones die herstelwerk van die land se elektrisiteitsnetwerk. Hierdie voor die hand liggende verslae bied Afrika se eienaardige vermoëns aan om sagte metodes te heroorweeg, met eerlike en betroubare publieke produkte en maatskappye wat nie meer die kompleksiteit van die vasteland volledig aanspreek nie. Vier Die dokument het getoon dat skenkers en die private sektor sleutelrolle speel in die oorhandiging van sekuriteit, opleiding en gesondheid. Wat is die implikasies hiervan? Internasionale beleggings verhoog Afrika se stygende quiz vir openbare produkte en maatskappye, wat die robuustheid van nasionale produkte en maatskappye verhoog in gebiede wat opleiding, gesondheid en sekuriteit bied. Aan die ander kant, sal hulle addisioneel ‘n groter afhanklikheid van donateurs hê, wat addisioneel nie meer herhaaldelik die wense van Afrika-kiesers in ag neem nie. Nie-openbare sektor en internasionale handelaars verander in sleutelverskaffers van openbare items en produkte en maatskappye per eksponensiële vasvra en deels om die verskaffing van openbare dienste te verander. Hul bydraes tot die uitbreiding van die netwerke van produkte en maatskappye en infrastruktuur in gebiede wat ooreenstem met gesondheid en opleiding is duidelik, maar kan nie plaasvind ten koste van die finale openbare belang nie. Nie-staatsdiensvoorsiening op die totaal kom met ekstra geld vir toegang tot koste wat die skep van ongelykhede kan veroorsaak. Vroeër hierdie maand het die Chinese president, Xi Jinping, in ‘n onbepaalde tyd in die toekoms van die 2018-Forum oor China-Afrika-samewerking, ‘n finansieringskoste van $ 60 miljard aangebied met agt kerninisiatiewe saam met beleggings in gesondheidsorg, opleiding en sekuriteit. Hierdie befondsing is ‘n groot geleentheid vir Afrika. Stil, dit sal ook makliker wees, nie meer as gevolg van openbare beleide wat die belange van Chinese ontwikkeling oor die vasteland se geloof bevoordeel nie. Afrika-lande kan, en kan ook hul openbare beleid glo. Hoe belangrik is burgers besit aan staatsdiens in Afrika? Burgersbesit, die energieke deelname van kiesers in die samelewing deur middel van formele en informele sosiale ooreenkomste of reëlings, is die sleutel tot die versekering van ‘n doeltreffende wedstryd tussen ‘n stygende vasvra en ‘n gemaklike voorsiening. ‘N Formulering van behuising en wyk is die kern van hierdie bloudruk, opgebou op ‘n gesonde sosiale kontrak tussen kiesers en die staat. Deur die maatskaplike kontrak stem kiesers in om gesag te vervang in plaas van die beskerming van universele menseregte en sekuriteit. Kiesers stem ook by om belasting te betaal as ‘n bydrae tot duvet van die prys van die verskeping van openbare items en produkte en maatskappye. Die owerhede pleeg dan om publieke produkte en maatskappye te produseer wat aan die wense en eise van hul kiesers voldoen, en daarvoor moet blameer. ‘N Sosiale kontrak bied besit en aanspreeklikheid aan albei punte. Kiesers koppelaar aanspreeklikheid vir openbare beleid deur die bydrae van belasting en draai in belanghebbendes, soos die kiesers bereik deur middel van die stemming, en openbare diensverskaffers verander in die skuld aan belastingbetalers as regerings aan hul kiesers. Regerings moet antwoord gee op die geloofsvermoë en deelnemende prosesse wat burgerskap en die formatiewe jare glo, terwyl die identiteit, kulturele waardes en erfenis wat die basis vorm van ‘n sterker verhouding tussen kiesers en die staat, behou. Hoe sal ons die momentum van openbare diens in Afrika verlig? ‘N Disfunksionele openbare sektor kan ook maklik ontsteld raak, al die partye wat voortspruit uit ‘n funksionele staat, bring die 5 mees helder in sy mense, bates en geleenthede. Regerings en organisasies wakker hierop en die ernstige betekenis van die bevordering van openbare produkte en maatskappye. Ter illustrasie, hierdie jaar het die Wêreld Monetêre Instansie die Wêreldwye Papieraanwysers (WWBI) vrygestel, ‘n handelsmerk-datastel wat die gaping in kwantitatiewe data op die eienskappe van openbare sektor se werk en lone sal absorbeer om skermontwikkeling op hierdie huis te wys. Die Ibrahim-indeks van Afrika-regering (IIAG) is ‘n feit as dit noodsaaklik is om die dialoog rondom openbare produkte en maatskappye in Afrika te bevestig. In die komende weke sal die 2018 IIAG data oor die doeltreffendheid van publieke produkte en maatskappye in sommige ongespesifiseerde tyd in die toekoms van Afrika aanbied, wat foto’s neem van die vaardighede van regerings om beleide te ontwikkel en in werking te stel, publieke produkte en maatskappye te bring, en bestuur menslike bates. Jy gaan die Ibrahim Forum hier beskryf. Oor die Mo Ibrahim-basis Die Mo Ibrahim-basis (MIF) is ‘n Afrika-basis, wat in 2006 gestig is met een fokuspunt: die ernstige betekenis van regering en leierskap in Afrika. Die Basis spesialiseer in die definisie, assessering en verbetering van regering en leierskap in Afrika deur middel van vier onderskeie inisiatiewe: • Ibrahim Indeks van Afrika-regering (IIAG) • Ibrahim Forum • Ibrahim-prys vir prestasie in Afrika-bestuur • Ibrahim-bestuurskomitees. Oor die Mo Ibrahim Basis se Learn Crew Die Mo Ibrahim Basis Learn Crew bevat ses kwalitatiewe en kwantitatiewe navorsers en ontleders van verskillende agtergronde tesame met die akademie, neem tenks, wêreldwye organisasies, NRO’s en die private sektor. Die Learn Crew werk op die Basis se twee onderskeie jaarlikse publikasies, die Ibrahim-indeks van Afrika-regering (IIAG) en die Ibrahim-forum, beskryf elke jaar aan ‘n onderwerp relevant vir Afrika-regering en leierskap. Hierdie jaar het die doel van belangstelling op die publiek geword diens in Afrika. Daarbenewens publiseer die Learn Crew verskeidenheid navorsingsprodukte en skryf blogs en kolligte voorhande op die Basis se webwerwe
Read More

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.