Nuus24.com | WATCH: Nuwe besonderhede beklemtoon Lion Air jet se probleme voor die ongeluk

Please log in or register to like posts.
News

Nuwe klein druk met betrekking tot die vliegtuig se vorige vlug van Lion Air se strawwe vliegtuie het meer twyfel oor die Indonesiese lugredery se uitdruklike aanvaarding van vaste tegniese oorwegings, aangesien duisende mense die see vir ‘n vyfde dag Vrydag vir die slagoffers en die vliegtuig se romp gekies het. embleem unieke Boeing 737 MAX Agt vliegtuig het vroeg Maandag in die Java-see ingedompel, regop minute nadat hulle van die Indonesiese hoofstad, Jakarta, afgeneem het. Al 189 mense was aan boord. Herson, hoof van die Bali-Nusa Tenggara Lughawe Owerheid, het gepraat oor die vlieënier op die vliegtuig se vorige vlug op Sondag van Bali gevra om na die lughawe te kom nie lank nadat dit begin het nie, maar toe gerapporteer dat die afwaartse oplossing opgelos is. Verskeie passasiers aanvaar as waar met die agterkant as ‘n gruwelike verlies aan hoogte beskryf. Leon Air, ‘n fondsbeweger wat die grootste lugdiens in Indonesië is, het gepraat oor die ongespesifiseerde afwyking verander na so gou as wat dit ná sondag se vlug herstel is, maar die noodlottige Vlug se vlieëniers het ook ‘n “terugkeer na gruwelike” versoek nie lank na afloop geneem nie. “Byna hierdie keer nadat hulle vir RTB gevra het, het die vlieënier weer die gereguleerde toring gekontak om te ontken dat die vliegtuig die meeste gereeld verby was en nie na Bali sou terugkeer nie. Ngurah Rai lughawe op Sondag, Herson, wat ‘n enkele naam gebruik, het The Associated Press voorgestel. “Die kaptein het gepraat oor die afwaartse verandering in so gou as opgelos en hy het ons gedagtes gemaak om die uitstappie na Jakarta te gaan.” Lees: Sitplekke, wiele van die ongeluk. Indonesiese vliegtuig is van die see af verwyder. wisselvallige drukte en hoogte na afloop, selfs al word bevestiging vereis van rekorddata wat deur die vliegtuig se “skadu-boks” -vlugopnemers aangeteken is. In Indië se Tempo-nuusnet situasie het ‘n minuut-vir-minuut-opsomming gepubliseer van waaroor gepraat is waar die gesprekke tussen lugverkeer reguleer en die vlieëniers van Maandag se noodlottige vlug, wat ‘n “vlug reguleer nadeel” gerapporteer en onvoorspelbaar was van hul hoogte. Gevra met betrekking tot die akkuraatheid van die dokument, het die adjunkhoof van die Nasionale Vervoerveiligheidskomitee, Haryo Satmiko, gepraat oor die feit dat hy “ooreenkomste” gehad het met die konsepsie wat wettiglik deur ondersoekers gekoop is. Amptenare het Donderdag tydens ‘n nuuskonferensie een van die twee vlugopnemers van die vliegtuig vertoon. aand, later bevestig die vlug rekord data recorder en gepraat oor hulle sou dadelik streef en verkry rekords en begin met ‘n analise. Maar vordering is bemoeilik deur die skaduwee boks nie heeltemal ongeskonde en dit wil spesifieke hantering om seker te maak dat sy rekorddata bly bestaan, ‘n verloop van wat voortduur, in ooreenstemming met die Nasionale Vervoerveiligheidskomitee. Dit het gepraat oor die “oorblywende geheue-eenheid” wat verander is sodra dit oopgemaak en gewas is, en sommige van sy bedrading sal dalk vervang word en ‘n merk unieke skulp wat van Lion Air toegerus is om ‘n verkryging van rekorddata te bewerkstellig. rekorddata wat ons noukeurig aanvaar, insluitend vlug rekorddata en lugnavigasie, en ook uit ander bronne – ons kry dit wat waar aanvaar word met inderdaad oorwegings “met die vliegtuig waaroor Satmiko gepraat het. “Ons is in staat om meer tegniese oorwegings met rekorddata wat in die skaduwee boks aangeteken is, te ontbloot.” Satmiko het gepraat oor ondersoekbeamptes het reeds die vlieënier van die vliegtuig se Sondagvlug gekontak. Die oorwegings daaraan was “regop soos dit sirkuleer op media en sosiale media”, het hy gepraat oor wat passasiersrekeninge betref. Een van hulle, Diah Mardani, het vroeër vandeesweek ‘n TV-program voorgestel dat na die opstyg “die vliegtuig geval het toe het opgestaan ​​en toe weer groot geword en geskud. ” Jou hele passasiers het begin skree: ‘God is groot’ ‘het sy gepraat. “Die atmosfeer verander so gou as baie angstig.” Sy het gepraat oor hoe sy verander het sodra sy saam met ‘n gemeenskap van meer as 50 kollegas reis en baie het gehuil met verligting na die landing in Jakarta. ‘N Groep van die Amerikaanse Vervoerveiligheidsraad insluitende Boeing konsultante het by die Indonesiese ondersoek aangesluit. Indonesiese ondersoekers sal ook in die VSA ontmoet om met die ontwerpers van die unieke generasie Boeing jet.1000 se personeel en dosyne vaartuie, insluitende gespesialiseerde skepe met sonar en ander opsporingstegnologie, te dink, met betrekking tot die inspanning in see noordoos van Jakarta. . 4 ping locators – wat in die see verminder word om te luister na die skaduwee se sein – is in die feit dat hulle die kajuitrelateur-blokfluit opspoor nadat ‘n bykomende eenheid verander het sodra die US bygedra het. Biger as 60 fisika Bagasie wat menslike verblyf bevat, word aanvaar as waar met die polisiewetenskaplike eksaminatore vir identifikasie gestuur, omdat die soeke begin het, maar vanaf Donderdag die handigste een slagoffer is erken en begrawe. Families van diegene aan boord aanvaar as waar met hul DNA vir toetsing toegerus. TV-stasies het video van vliegtuiepuin op die seebodem uitgesaai, insluitend ‘n vliegtuigwiel. Avi Riyanto, direkteur van lugwaardigheid by die ministerie van vervoer, het gepraat oor hoe dit vlugtig alternatiewe Boeing 737 MAX vliegtuie in Indonesië. “Die huidige Boeing 737 MAX Eight-vliegtuig aanvaar as waar, met inspeksie, en ons kan elke dag met video vertoon en toesig hou. As dit veronderstel is om basies te wees, kan ons dit nog bereik. ‘n ander inspeksie en hulle gemeng as hulle wil. “Die leë lugreeks is die ergste vliegtuigkatastrofe in Indonesië sedert 1997, toe 234 mense op ‘n Garuda-vlug dood is, kom Medan. In Desember 2014 het ‘n AirAsia-vlug van Surabaya na Singapoer in die see gegooi en al 162 aan boord gedood. Indiese vlieëniers is in 2007 verbied om na Europa te reis, wat toegeskryf kan word aan sekuriteitsbekommernisse. Selfs vermoed dat baie van die maatskappye binne die volgende dekade kon vernuwe . Die verbod het verander in so gou as heeltemal opgehef in Junie. Die VSA het ‘n dekadelong-verbod in 2016 opgehef. Lion Air is een van Indonesië se jongste aanbieders, maar het vinnig gegroei, wat na dekades van die huis en wêreldwye plekke vlieg. Dit het aggressief uitgebrei in Suidoos-Asië, ‘n vinnige toename van meer as 600 miljoen mense.
Read More

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.