Rene se bedroefde gesin wag nog op R7500-begrafnisuitbetaling

Please log in or register to like posts.
Nuus
Rene se bedroefde gesin wag nog op R7500-begrafnisuitbetaling

Eis vir Rene-Tracy Roman nog steeds nie vereer nie. Foto: SuppliedCape Town – Die familie van 'n vermoorde Lavender Hill-meisie wag meer as twee jaar vir haar begrafnisbeleid om die R7500 aan hulle te betaal. Chrissandre Jacobs (31), die ma van die 13-jarige Rene-Tracy Roman, sê sy is deur die Emerald Life, Funeral Insurance and Wealth Creator deurloop. Die Bellville-gebaseerde maatskappy het vroeër vandeesweek hoofstukke in die Daily Voice gemaak omdat hy nie verlede jaar vir die begrafnis van Emile Emmanuel Jacobs betaal het nie. Emile, 35, is in April 2018 naby Woodstock-treinstasie dood en sy lyk was vir 8 maande onbekend vir die lykshuis. Emerald sal nie betaal nie omdat “die eis laat ingedien is”. Debiteure gemaak, Chrissandre Jacobs wag nog vir polisuitbetaling. Foto: Bertram Malgas René is op 10 Maart 2017 verdwyn en 11 dae later is haar halfnaamde lyk weggesteek in 'n Wendy-huis agter die moordenaar se vriendin se huis. In Augustus is Andrew Plaatjies (51) tot twee lewensbepalings veroordeel vir haar moord en poging tot verkragting in die Wes-Kaapse hooggeregshof. Die gesin van 'n vermoorde Lavender Hill-meisie wag vir meer as twee jaar vir haar begrafnisbeleid om die R7500 aan hulle te betaal. Foto: Bertram Malgas 'N Nog steeds treurige Chrissandre verduidelik: “Ek het die beleid in 2015 geopen en het my hele familie, insluitend my ma, gedek. Die konsultante het by ons gekom en gesê as iemand verbykom, sal die uitbetaling onmiddellik wees. ” Die werkloses van vier, sê Emerald Life, het R118 per maand van haar Sassa-geld afgetrek. “Ek betaal R118 per maand, dit is R96 vir die direkte familie premie en R22 vir die uitgebreide familie premie. Die geld word gedebiteer van die maatskaplike toelaag wat ek ontvang, “verduidelik sy. “Ná die dood van Rene en haar begrafnis het ek die doodsertifikaat aan hulle gegee. Hulle het verstaan ​​en gevra vir my bankbesonderhede om die geld onmiddellik te betaal, maar hulle het nooit gedoen nie. ” “Ons het epos gestuur en het geen reaksie gehad nie. Wanneer ek bel, plaas hulle my in die hande of verplaas my, maar niemand kan help nie. “Ek het aan Emerald gesê om die debiete te stop sodra hulle my begin hardloop het. “Tog, elke maand, trek hulle die geld uit die toelae af. Ek verstaan ​​nie wat die probleem is nie. ” Nakoming Uitvoerende Beampte vir Emerald Life, Muller van Staden, bevestig Chrissandre is 'n polishouer, maar sal nie besonderhede van haar beleid bekend maak nie. “Tans is ons besig om die kliënt te kontak om hierdie saak uit te sorteer,” sê hy. “Ongelukkig kan ek as gevolg van vertroulikheid nie besonderhede van hierdie saak met enige derde partye bespreek nie.” “Ons is ten volle toegewyd om te alle tye te voldoen aan die Behandelende Kliënte Redelik (TCF) maatreëls wat deur die regulerende owerhede voorgeskryf word. “Ek vertrou dat jy ons posisie verstaan ​​en dat jy ons die geleentheid sal bied om hierdie situasie tot die gevolgtrekking te bring in die beste belang van me. Jacobs.” Daaglikse stem

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.