Stemrecorder van gedoemde Boeing 737 vlug in Indonesië herstel

Please log in or register to like posts.
Nuus
Stemrecorder van gedoemde Boeing 737 vlug in Indonesië herstel

Thomas Maresca VSA VANDAG

Gedruk 2:24 EST 14 Januarie 2019

Die vlieënier se sweepskieter van die Lion Air-vlug wat op 29 Oktober in die Java-see neergestort het, is herwin. Indonesiese beamptes het gister gesê ‘n ontdekking wat goed vermoedelik vredeliewend kan wees, help navorsers om die besonderhede van die verdoemde vlug te deel. het al 189 ander mense aan boord doodgemaak.

Die Indonesiese vlootwoordvoerder, Lt. Kol. Agung Nugroho, het gesê dat die Boeing 737 se “sonlose boks” -weergawe van die Boeing 737 op die posisie van die breek om 09:10 plaaslike tyd betree het, het die Indonesiese koerant Kompas berig.

Die koördinering van maritieme sake en die minister van vissery Luhut Pandjaitan het die bevinding bevestig, die Jakarta Submit berig.

“Dit is baie goeie vordering. Ek beoordeel die wenke in die boks sal moontlik in die steek laat, want geloofsake is seker,” het Luhut gesê.

Die vloekopnemer was een van die twee sonlose houers wat op die vlug in die ark was. die volledige deel van ‘n vlug feite-rekord, word vroeër na die breek herwin.

‘n Voorlopige uitbeelding in ooreenstemming met die feite van die vlugopnemer, wat in November deur die Nationwide Transportation Safety Committee (KNKT) van Indonesië uitgereik is, het op die vlieëniers gesukkel om die vliegtuig te manipuleer aangesien die geoutomatiseerde anti-stalletjie oor en oor die neus van die vliegtuig getrek het. af.

In stryd met die uitbeelding, het die vlieëniers van Lion Air Flight 610 die regte regte minute na afloop van die vloek getref en volgehou om die outomatiese administrasie met meer as twee dosyn keer handmatig te ignoreer, met feite wat die vliegtuig se wisselvallige vlugkursus vertoon. >

Kontakte was verkeerd met die vliegtuig verkeerd 13 minute nadat dit van die hoofstad, Jakarta, en pad na die stad Pangkal Pinang afgeneem het.

Die vliegtuig, ‘n nuwe Boeing 737 MAX 8, het die aand die voorval gehad, maar die vlieëniers het in die outomatiese beveiligingsfunksie verander.

Die vliegtuig het ook aangeteken dat die lugspoed en hoogte op vier vlugte gemeet is binne die drie dae voor die gedoemdes. Die voorkoms het ongekende uitgebeeld. Twee dae voor sy finale vlug, het ‘n “aanval” -sensor wat lugmosey met die sirkulasie oor die vlerke van die vliegtuig meet, aangepas.

Boeing is met verskeie hofdossiergevalle getref deur familielede van die slagoffers, wat beweer dat die geoutomatiseerde sekuriteitsplek besmet was en dat die vliegtuigprodusent nie die plot genoegsaam in die operasiehandleiding gedokumenteer het nie. en stel vlieëniers voor op sy oefening.

In ‘n aankondiging oor die voorlopige uitbeelding, het die vliegtuigprodusent Boeing gesê dit was “diep verdrietig deur die tekortkoming van Lion Air Flight 610”, maar het die veiligheid van die Boeing MAX verdedig, noem dit “net soos enige vliegtuig wat het ooit die lug gevlieg. “

Jakarta, wat basies gebaseer is, het Lion Air, wat basies in 1999 gebaseer was, in die vorige sekuriteits- en instandhoudingsbekommernisse gehad. Dit was voorheen verbied om vanaf 2007 na die Europese lugruim te vlieg, tensy 2016. Die lugredery het ‘n pouse gehad in 2004 het 25 ander mense doodgemaak en honderde van ‘n volledige aantal voorvalle gehad, langs die kant van ‘n onderbreking in die see-benadering Bali waarby al 108 passasiers oorleef het.

As die sonlose boks gestruikel het op Maandag onbeskadig is, sal sy opnames van kajuitgesprekke en agtergrondgeraas moontlik die nodige verpligte feite verskaf oor wat met die vlug verdwyn het.

Menslike verblyf het ook op die seebodempitel gestruikel, waaraan die sonlose boks geheg word, het Ridwan Djamaluddin, ‘n adjunk-minister van maritieme, volgens die Linked Press gesê.


Read More

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.