'Tegniese foute' veroorsaak dat Binnelandse Sake vir drie weke vanlyn af is | Daaglikse nuus

Please log in or register to like posts.
News

Durban inwoners wag in afwagting dat die rekenaars by binnelandse sake op Umgeni Road aanlyn terugkom. ZANELE ZULU Afrikaanse Nuusagentskap (ANA) Durban – Rekenaars by die Binnelandse Sake-kantore in Durban was meer as drie weke aan die gang, en het lede van die publiek gefrustreer omdat hulle keer op keer teruggekom het om te vertel dat hulle nie gehelp kon word nie. David Hlabane, woordvoerder van die departement van binnelandse sake, het gesê die rede waarom hul rekenaars vanlyn was, was as gevolg van 'n opgradering wat op die Live Capture System gedoen is vir identiteitsdokumente en paspoorte. Hy het egter gesê dat alle ander dienste en transaksies beskikbaar was, soos die uitreiking van geboorte-, huweliks- en doodsertifikate. “Die stelselopgradering het al die 193 gemoderniseerde kantore wat op Live Capture geraak word, van Vrydag, 29 Maart om 15:00. Die kantore was Maandag 1 April weer aanlyn. “Na die opgraderings was daar egter tegniese foute en die kantore was nog vanlyn. Die kantore is terug aanlyn, hoewel ons nog steeds besig is om die stelsel te stabiliseer ná die opgraderings, “het Hlabane gesê. Die Daily News het egter klagtes gekry oor die rekenaars wat voor Maart29 op die regte pad was. Margi de Kock, 'n pensioenaris van Morningside, het gesê die Umgeni-padkantoor is op 26 Maart op die regte pad. Toe sy die saak gevra het, is sy vertel dat die stelsel neergestort het. “Ek het ook gesê dat ek na ander kantore gaan, maar ek is ingelig dat dit ook vanlyn was,” het De Kock gesê. Sy het gesê sy het na Binnelandse Sake gegaan om haar paspoort te hernu omdat sy binnekort wou reis. De Kock het gesê die personeel is oorgebly om die ongeregtigde publiek te hanteer. Nog 'n hoopvolle reisiger, Prethumb Bechan (65), het gesê dat hy drie weke gelede so vroeg as 5:00 opgestaan ​​het om by binnelandse sake in Umgeni Road te gaan om sy en sy vrou se paspoorte te hernu en 'n smartcard-ID vir haar te kry. “Die rekenaars het sowat 'n uur gewerk en toe moes ons sit en wag. Toe omstreeks 13:00 het die personeel aan ons gesê hulle is vanlyn, “het Bechan gesê. Hy het gesê dat hy elke dag teruggekeer het behalwe Donderdag daardie week. Uiteindelik het hy die Park Rynie- en Isipingo-kantore, wat ook vanlyn was, probeer toets. “Ek het Vrydagoggend geluk gehad toe ek na Umgeniweg gegaan het. Vanweë my ouderdom het die veiligheidswag my laat inkom en ek het alles binne 'n uur gedoen.” Bechan het gesê mense van townships het geweldige offers gemaak om slegs by die kantore te kom om weg te draai omdat die rekenaars nie werk nie. “Toe het personeel my vertel dat daar 'n probleem met die bediener in Pietermaritzburg was,” het hy gesê. Daaglikse nuus

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Nobody liked ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.